Tja bloggen och alla läsare Söndag och sista dagen i maj. Det är även mors dag idag. Xander messade och frågade om vi inte kunde åka till mormor. Men jag kände inte för det. Egentligen skulle även Izabella komma med idag men hon fick feber.😒 Istället åkte jag och Xander till yoggiboost och åt. Gott …

Senaste kommentarer